Nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Torza, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu Nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Torza, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu

Nieuwe uitdaging

Blijf op de hoogte en volg Dennis

29 Mei 2017 | Italië, Torza

Na de eerste weken veel bezig te zijn geweest op de camping, is het nu tijd voor een nieuwe uitdaging tijdens onze stage. We hebben een paar weken in Torza verbleven, dit appartement beviel ons en onze stagebegeleider niet en kwam het dus heel mooi uit dat we hebben kunnen verhuizen naar de andere Bed and Breakfast.
De bedoeling is dat wij samen met onze stagebegeleider en de zoon van onze stagebegeleider deze B&B gaan runnen. Zo gaan wij zorgen voor het ontbijt, zorgen dat de B&B een goede uitstraling heeft en gasten ontvangen en nog veel meer dingen. Wij zijn ook aanspreekpunt omdat wij er vrijwel altijd zullen zijn. We krijgen dus ineens een stuk meer verantwoordelijkheid.

Ons eerste project was de camping en dat is zo goed als afgerond, dat wordt nu overgenomen door andere mensen om de laatste paar dingen nog af te maken. De B&B runnen wordt ons nieuwe project voor de laatste weken van de stage.

• 06 Juni 2017 - 13:59

Walther:

Hallo Dennis,

Fijn te lezen dat jullie het goed naar jullie zin hebben en verschillende aspecten van de B&B kunnen zien.

geniet nog in het zonnige Italië. Groet Walther