Eerste weken buitenlandstage - Reisverslag uit Torza, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu Eerste weken buitenlandstage - Reisverslag uit Torza, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu

Eerste weken buitenlandstage

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

17 Mei 2017 | Italië, Torza

In de eerste weken van mijn stage bij Fraseneggi zijn we vooral bezig geweest met de camping. We zijn bezig geweest om deze camping klaar te maken voor het hoogseizoen. Er moest veel gemaaid, gezaagd en opgezet worden en dat is nu voor het grootste gedeelte gedaan.
Verder zijn we bezig met de B&B's klaar te maken voor het hoogseizoen en doen we ook klusjes die niks met het bedrijf te maken hebben.
Ik ben erachter gekomen dat dat heel normaal is hier, dat je elkaar helpt met iets wat de ander niet kan doen of wat jij beter en sneller kan doen. Mensen helpen elkaar hier om zo rond te komen, dat is een opvallend detail vergeleken met Nederland.

We hebben een paar dagen geleden te horen gekregen dat we één van de B&B locaties mede mogen gaan runnen. Dat wordt dus een nieuw avontuur tijdens deze stage waar we hopelijk veel van gaan leren.

• 19 Mei 2017 - 15:18

Thomas Noordeloos:

Mooi dat jullie zelfs een B&B mogen helpen runnen, lijkt me een waanzinnige ervaring. Succes!

• 23 Mei 2017 - 15:29

Karin Swijter:

Hoi Dennis,
    Klinkt leuk en dat is echt een cultuurverschil dat je noemt: het elkaar helpen. Gaat het onderling tussen jullie ook goed? Zeker als jullie de B&B samen moeten runnen, is een goede samenwerking belangrijk. Veel plezier en groeten aan iedereen.