De laatste week - Reisverslag uit Maissana, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Maissana, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu

De laatste week

Blijf op de hoogte en volg Dennis

28 Juni 2017 | Italië, Maissana

Na een paar weken de B&B mee gerund te hebben, zijn we alweer in de laatste week van onze stage terecht gekomen. We moeten nog 2 dagen het ontbijt verzorgen en eventueel gasten ontvangen, en dan gaan we vrijdag naar de andere locatie van Fraseneggi. Dan wordt de B&B weer gerund door iemand anders voor een maand en gaan wij nog een paar dagen helpen op de andere locatie in Leivi.

Na 10 weken is de camping ook helemaal af. De camping waar wij 10 weken aan gewerkt hebben en ons hoofdproject was deze stage. De eerste gasten zitten in de huurtenten die wij hebben opgezet en de camping ziet er weer gezellig uit. Wij zijn trots op hetgeen wat wij op de camping hebben neergezet.