Nieuwe projecten - Reisverslag uit Maissana, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu Nieuwe projecten - Reisverslag uit Maissana, Italië van Dennis Bink - WaarBenJij.nu

Nieuwe projecten

Blijf op de hoogte en volg Dennis

18 Juni 2017 | Italië, Maissana

Nadat we helemaal gesetteld zijn op de Bed and Breakfast en elke ochtend het ontbijt verzorgen, hebben we nieuwe projecten erbij gekregen waar we mee aan de slag mogen.
Zo zijn we weer op de camping aan de slag gegaan. Er moest weer wat gemaaid worden en een stuk bos moest schoongemaakt worden zodat er hangmatten konden hangen. Hier zijn we een paar dagen mee bezig geweest en dat hebben we nu ook afgekregen waardoor de hangmatten opgehangen kunnen gaan worden.
Een week geleden is er ook een Nederlandse fotograaf geweest die alle locaties van Fraseneggi op de foto heeft gezet. Wij mochten hierbij helpen en op sommige foto's moesten we ook figureren. Deze foto's zullen op de site komen en in folders.

Van de cultuur in Italië merken we nog het meest in de werkdagen. We zijn altijd om 7 uur op en stoppen dan met werken om 12 uur, om vervolgens om 4 uur weer verder te gaan tot een uur of 6. En we eten altijd pas rond een uur of 8, dat is ook heel anders dan in Nederland.